Sunday, November 20, 2011

Imiku ja väikelapse naha puhtuse eest hoolitsemine (ül. 9)

Kuna ise pole kunagi last vannitanud oli see artikkel mulle huvitav lugemine. Olen artikkli sisuga nõus : pole vaja kasutada üleliigseid vahendeid, piisab terve lapse puhul lihtsalt soojast veest. Olen nõus, et peab kasutama just beebidele mõeldud vahendeid, sest need arvestavad õrna nahaga. Hästi on välja toodud tootjad, kelle tooted on usaldusväärsed. Kaitse kreemide vajalikkusest olen teadlik ja igati selle poolt, kuid jälgima peab kreemides kasutatavaid komponente.
Reklaamid on minu peal oma töö teinud, sest arvasin, et puhastuslapid ei ole kuidagi kahjulikud imiku nahale. Nüüd siis olen targem ja püüan seda tarkust ka edasi levitada, sest usun, et on teisigi kes ei oska puhastuslappidest midagi paha oodata.

2 comments:

  1. Olen samuti nõus sinu poolt välja toodud faktidega. Tubli oled, et otsustasid puhastuslappidega seotud infot edasi jagada :)

    ReplyDelete
  2. Artikli analüüs on huvitav. Kindlasti soovitan kirjandust lugeda kriitiliselt - see mida loete ei ole alati 100% tõde. Kindlasti ei ole puhastuslapid lapse nahale kahjulikud, kuid nende kasutamine võiks olla mõõdukas.

    ReplyDelete