Saturday, December 17, 2011

Tagasiside (ül. 20)

Minu eesmärk oli kursuse käigus saada targemaks väikelapse hoolduse kohta. See kursus õpetas mulle palju uut, mis saab mulle tulevikus kindlasti abiks olema.
Selline kursus on kindlasti kasuks igale neiule, kes tulevikus tahab emaks saada. Saab lugeda erinevate oluliste asjade kohta lapse hoolduse ja heaolu kohta.
Soovitan kindlasti seda kursust ka järgmistel aastatel teha. Usun, et see kursus oleks tõhusam loenguna, sest siis saaks kasutada koolis olevaid vahendeid ja koos õppejõuga praktilisi asju läbi teha.
Olen väga rahul, et sellel kursusel olin. Tänud kursuse läbiviimise eest!

1 comment:

  1. Aitäh, et kursusel osalesid! Sinu töid on olnud huvitav lugeda, oled need alati hästi ning põhjalikult teinud. Aitäh ka tagasiside eest. Kindlasti on kontaktunnid olulised,kuid kui pakkuda valikainet kõigile tudengitele (ka neile, kes õpivad Tallinnas) siis usun, et e-õpe on kättesaadav kõigile.

    Edu edaspidiseks,
    Siret Läänelaid

    ReplyDelete